GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00671
Komplex IKT alapú fejlesztés az UD-Genomed Kft.-nél
Pályázó neve: UD-GENOMED Medical Genomic Technologies Kutatás-fejlesztési és Szolgáltató Kft.
Projekt címe: Komplex IKT alapú fejlesztés az UD-Genomed Kft.-nél
Szerződés száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00671
Támogatás összege (Ft): 8 537 254
Hitel összege (Ft): 10 672 068
Összköltség (Ft): 21 344 135
Támogatás mértéke (%): 39,998126
A projekt megvalósításának kezdete: 2019.01.02.
A projekt
fizikai befejezésének határideje: 2021.03.31.
Az UD-GENOMED Medical Genomic Technologies Kft. célja jelen projekt megvalósítása révén a vállalat piaci elsőségének kiharcolása, további piaci növekedésének biztosítása, a cég által forgalmazható termékek körének bővítése, új gyógyszeripari kulcsvevők megszerzése, az éves értékesítési volumen további növelése, melynek érdekében meglévő belső vállalati folyamataink (belső tudásmenedzsment, vállalati worklfow optimalizálás, vevői kapcsolattartás, adminisztráció) áteresztő képességének, hatékonyságának, nyomon követhetőségének növelésére van szükség. A belső vállalati folyamatok dokumentáltságának, ellenőrizhetőségének, kontrollálhatóságának és hatékonyságának, az üzleti kapcsolataink minőségének javítása érdekében különböző helyben telepített vagy felhő alapú vállalatirányítási és egyéb üzleti (vezetői döntéstámogató és információs, CRM és ügyfélkapcsolati, távmunka-és csoportmunka támogató, tudásmenedzsment) rendszermodul bevezetése mellett döntöttünk. Helyben telepített, on-premise megoldásként bevezetésre kerül egy kontrolling- és döntéstámogató modul. Felhő alapú megoldásként bevezetünk egy vállalati CRM-értékesítés támogató, egy táv- és csoportmunkát támogató és egy tudásmenedzsment támogató modult, egy elektronikus iratkezelő modult, valamint egy teljesen új webáruházat is, melyhez online (elektronikus) fizetési megoldást, szolgáltatásainkhoz kapcsolódóan pedig egy szolgáltatásmenedzsment modult is illesztünk. Mind az on-premise, mind a felhő alapú megoldások esetén 12-12 licenszet szerzünk be, a cloud alapú megoldások esetén a projekt keretében 22 havi bérleti időt számolunk el. A projekt keretében a rendszerek bevezetéséhez kapcsolódó szolgáltatást és oktatást is igénybe veszünk (On-premise megoldások bevezetése és oktatása, Cloud-alapú megoldások bevezetése és oktatása). Az On-premise megoldások futtatásához egy nagyobb teljesítményű kiszolgáló szervert, laptopokat és mobileszközöket is beszerzünk a projekt keretében. A projekt költségvetésében elkülönítünk forrást a nyilvánosság biztosításának költségeire is. Terveink szerint az új integrált webáruház bevezetését követő 3-4 évtől az online értékesítési forgalom eléri teljes forgalmunk 10%-át. A tevékenységünk önköltsége is 5-8%-al csökkenthető, a workflow modul ugyanis lehetővé teszi készletszintjeink csökkentését, a szállítás- és munkaszervezés optimalizálását. A meglévő 16 munkavállalónk az oktatást követően a rendszereket megfelelően tudja majd használni, így munkavállalói átstrukturálására nincs szükség. A tulajdonosi kör változását nem tervezzük.